بازي The Last of Us Part 2 مناسب براي پلي استيشن 4 ريجن ALL

فروش بازي و تجهيزات بازي و كنسول بازي

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

بازي The Last of Us Part 2 مناسب براي پلي استيشن 4 ريجن ALL

۳۴ بازديد

The Last of usيكي از محبوب ترين بازي هاي دهه گذشته به حساب مي آيد و اين بار استوديو Naughty dogبا The Last of us part 2 و با داستاني پيچيده تر و عميق تر و تحولاتي رضايت بخش در گيم پلي شاهكار خود را تكميل كرده است و اين دو بخش را استادانه به هم پيوند داده است و نتيجه آن تبديل به چيزي شده است كه فقط با تجربه كردن آن ميتوانيد درك كنيد. قسمت دوم بازي با لحظاتي غم انگيز و دلهره آور و خون بار و وحشيانه همراه است و چه دوست داشته باشيد يا نه شما مجبور هستيد در آن ها شركت كنيد و در بعضي مواقع نظاره گر باشيد و بدون اغراق اين چيزي است كه باعث ميشود تمام لحظات بازي را با تمام وجود حس كنيد. 

TLOU2-Wallpaper-pic2-DreamKala.jpg

داستان بازي كاملا عميق و تاثير گذار است و البته كاملا خطي كه حسي مانند اجباري كه در يك زندگي واقعي است را تجربه خواهيد كرد، كه در نتيجه آن شما بيشتر در داستان بازي غوطه ور خواهيد شد.گيم پلي بازي هم بسيار پيشرفت كرده است و واقع گرايانه و عميق طراحي شده است و برخلاف داستان بازي كه شايد هيچ انتخابي در روند آن به شما نمي دهد اما اين انتخاب هاي شماست كه در تمامي بخش هاي ديگر بازي تاثير ميگذارد. 

 

TLOU2-Wallpaper-pic3-DreamKala.jpg

اين بازي با تمام بازي هايي كه تا به حال تجربه كرده ايد متفاوت خواهد بود و در تمامي موارد از داستان و گيم پلي گرفته تا طراحي محيط و گرافيك و صداگذاري و... آن قدر بي نقص عمل كرده است كه با تجربه آن به يك سفر واقعي اما در دنيايي مجازي خواهيد رفت.دنيايي كه بايد گفت مرزهاي واقعيت را درنورديده و چقدر ما گيمرها خوش شانس هستيم كه در اين دوران سخت، شانس تجربه آن را داريم،تجربه اي كه بايد سال ها منتظر ماند تا شايد چيزي مانند اين بازي را دوباره تجربه كنيم. 

 

TLOU2-Wallpaper-pic4-DreamKala.jpg 

بازي محيط هاي بسيار بزرگي دارد كه سانتيمتر به سانتيمتر آن با وسواس خاصي چيده شده است و پر از جزييات و غافلگيري براي شما به همراه دارد. 

براي خريد اين محصول كليك كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.