بازي Ghost of Tsushima مناسب براي پلي استيشن 4 ريجن 2

فروش بازي و تجهيزات بازي و كنسول بازي

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

بازي Ghost of Tsushima مناسب براي پلي استيشن 4 ريجن 2

۲۷ بازديد

در اواخر قرن سيزدهم ميلادي، امپراتوري مغولستان تمام سرزمين‌هاي خود را چپاول مي‌كرد و از خود برهوتي به جا مي‌گذاشت. جزيره سوشيما بين ژاپن و امپراتوري مغولستان قرار گرفته است و ارتش عظيم، بي‌رحم و قدرتمندي از مغول‌ها به رهبري خاتون خان، به سمت اين جزيره در حركت است و هدف آن‌ها، نابودي است.

 

با اولين حمله، جزيره سوشيما در آتشي بي‌پايان مي‌سوزد و جين ساكاي، آخرين سامورايي بازمانده از قبيله خود است. جين با تمام وجود قصد دارد تا به هر قيمتي كه شده، از مردم سوشيما محافظت كند و جزيره‌شان را پس بگيرد. اما يك سامورايي نمي‌تواند اين كار را انجام دهد و جين بايد تمام اصول سامورايي را كه بر اساس آن‌ها زندگي كرده است، كنار بگذارد و تبديل به يك شبح شود و جنگ براي آزادي سوشيما را به پايان برساند.

 

3533315-got_screen_4k_ps4_pgw17_00006_1509388972.jpg

 

 در سوشيماي جنگ زده، زيبايي هم‌چنان پابرجاست

خارج از ميدان‌هاي نبرد، ژاپن فئودال را به شكلي بي‌نظير و بي‌سابقه تجربه كنيد. بازي Ghost of Tsushima يك بازي اكشن ماجرايي جهان باز است و شما در محيط‌هاي زراعتي، دشت‌ها و جنگل‌هاي عظيم، با كاراكترهاي مختلفي مواجه خواهيد شد كه هر كدام داستاني براي تعريف كردن دارند.

3533311-got_screen_4k_ps4_pgw17_00002_1509388970.jpg

 

دنياي بازي با دقت و وسواس شديدي طراحي شده است و گستردگي آن، از چمنزارها تا معابد تا جنگل‌هاي باستاني، دهكده‌ها و كوهستان‌هاي بلند را شامل مي‌شود. در هارموني طبيعت ژاپن، آرامش را تجربه كنيد و صلح را در تعامل با كاراكترهاي بازي و كمك به آن‌ها پيدا كنيد.

 

خيزش شبح

جين به عنوان يك سامورايي بزرگ شده و تعليم ديده است. هنگامي كه مغول‌ها به راحتي نيروهاي سامورايي محافظ سوشيما را شكست مي‌دهند، دنياي جين در هم مي‌شكند. او بايد تصميم سختي بگيرد؛ آيا به اصول سامورايي كه زندگي‌اش را تشكيل داده‌اند، پايبند مي‌ماند و در نبردي كه نمي‌تواند برنده آن باشد، با افتخار مي‌ميرد يا براي نجات مردم سوشيما، دست حقه‌ها و كارهايي مي‌زند كه از نظر سامورايي‌ها بي‌شرمانه تلقي مي‌شوند.

 

3533312-got_screen_4k_ps4_pgw17_00003_1509388970.jpg

 

براي پس گرفتن سوشيما، جين از كمك دوستان قديمي و هم‌پيماناني غيرمعمول بهره مي‌برد. او بايد سنت‌ها را زير پا بگذارد و تبديل به يك جنگجوي كاملا جديد شود و به هر قيمتي كه شده، از مردم خود محافظت كند.

 

گل، خون و فولاد

ارتش مغول‌ها در جنگ افروزي و مبارزه، غيرقابل پيش‌بيني و شكست‌ناپذير است. جين براي شكست دادن آن‌ها بايد با شرايط جديد جزيره كنار بيايد و مهارت‌هاي جديدي را فرا بگيرد تا بتواند از سوشيما محافظت كند.

 

جين مي‌تواند مانند يك سامورايي، با كاتاناي تيز و برنده خود، دشمنان خود را در نبردهايي نزديك شكست دهد. او مي‌تواند با كمان خود از دور دشمنان خود را شكار كند. جين همچنين بايد مخفي كاري را بياموزد و از تاكتيك‌هاي چريكي دشمنان خود را بدون ذره‌اي سر و صدا شكست دهد و رعب و وحشت را به آن‌ها القا كند.

 

3533313-got_screen_4k_ps4_pgw17_00004_1509388971.jpg

 

يك محيط پرتنوع و مبارزات طبيعي باعث شده‌اند تا سوشيما يك ميدان عالي براي مهارت‌ها، اسلحه و تاكتيك‌هاي مختلف باشد. شما به عنوان جين مي‌توانيد از راه‌هاي گوناگوني به دشمنان خود نزديك شويد و خلاقيت شما، بهترين سلاح شما است.

 

كاراكترها:

جين ساكاي: اگرچه جين در ابتدا يك سامورايي است، اما در طول بازي مهارت‌هايي را ياد مي‌گيرد كه با قواعد سامورايي در تضاد هستند و كم كم تبديل به يك شبح مي‌شود. در طول بازي Ghost of Tsushima، شما بيشتر با جين، خطراتي كه او را تهديد مي‌كنند، هم‌پيمانان و دوستانش و فداكاري‌هاي او براي شكست دادن مغول‌ها آشنا مي‌شويد.

 

ghost-of-tsushima-jin-column-image-01-ps4-en-27apr20_1588236991263.png

 

شيمورا: او ارباب سوشيما است. شيمورا نيز يك سامورايي است و اگرچه عموي جين است، اما جين به او، به چشم يك پدر نگاه مي‌كند. شيمورا، جين را از كودكي آموزش داده تا يك سامورايي شود و از اينكه جين براي رسيدن به هدفش، حاضر است راه و رسم سامورايي را كنار بگذارد، نگران است.

 

ghost-of-tsushima-shimura-column-image-01-ps4-en-27apr20_1588237004562.png

 

خاتون خان: او يك ژنرال مغول و فرمانده ارتشي است كه به سوشيما حمله مي‌كند. خاتون خان بي‌رحم و زيرك است و به دليل اطلاعات خوبي كه از سامورايي‌ها دارد، به راحتي آن‌ها را شكست مي‌دهد. خاتون خان دشمني خون‌خوار و بي‌پروا است و جين به هيچ وجه نمي‌تواند او را دست كم بگيرد.

 

 

براي خريد اين محصول كليك كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.