بازي Red Dead Redemption 2 مناسب براي پلي استيشن 4 ريجن 2

فروش بازي و تجهيزات بازي و كنسول بازي

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

بازي Red Dead Redemption 2 مناسب براي پلي استيشن 4 ريجن 2

۳۱ بازديد

اين بازي قسمت دوم از سري سرخ پوست مرده ميباشد و به صورت جهان باز بازي به تصوير كشيده شده . آهنگ ساز اين محصول پر فروش و معروف وودي جكسون است . در مراسم گيم اوارد ۴ جايزه سهم اين بازي شد و اين محصول مقام دهمين بازي برتر كل تاريخ بازي ها را داراست و در وبگاه متاكريتيك داراي امتياز ۹۷ از ۱۰۰ است . روند بازي با شخصيت آرتور مورگان است . شما مي توانيد به صورت اول شخص يا سوم شخص بازي را تنظيم كنيد و از آن لذت ببريد . بازي به حالت طبيعي شديدا نزديك است به صورتي كه گيمر مي تواند ريش و موي مورگان كه در طول بازي بلند ميشود را بزند يا حالت دهد . اگر از اسب خود دور شويد و صدايش كنيد اسب صداي شما را نمي شنود . اينكه داخل بازي شخصيت خوب يا منفور باشيد دست خودتان است و اين نيز باعث جذابيت بازي شده . داخل بازي ميتوانيد به كمپ دوستان برويد و آنجا بخوابيد و حتي در ماموريت هاي آن ها شريك شويد و كمك كنيد . اسلحه خود را با روغن اسلحه بعد از خريد از فروشگاه تميز كنيد و قابليت هاي بسيار جذاب ديگر كه در ادامه جزئيات بيشتر را توضيح خواهيم داد .

تصوير 2 Red Dead Redemption Ps4 5

همانطور كه مي دانيد سازنده بازي Red Dead Redemption 2، راك استار گيمز است كه اين بار هنر و خلاقيت زيادي در بازي جديدش نشان داده است. معمولا اكثر بازي هاي خوب و عالي، يك نقطه قوت دارند. براي مثال اگر داستان بازي بي نظير است، گرافيك بازي چنگي به دل نمي زند و يا فقط گان پلي بازي خوب از آب در آمده است. اما در مورد Red Dead Redemption 2 اوضاع فرق مي كند، تمام اجزاي بازي به بهترين نحو هماهنگ شده اند و شما را جذب خود مي كنند. به طوري كه به سختي مي توانيد ايرادي از آن پيدا كنيد. بي شك بعد از اتمام بازي ، در انتخاب بازي سخت گير تر خواهيد شد.

اول از همه، كمي از داستان بازي را با هم مرور مي كنيم. اين نسخه بيانگر داستان گروه داچ است كه سرقت ناموفقي داشتند و حالا بايد فرار كنند. افراد گروه سر از منطقه اي كوهستاني درآوردند، به همين دليل بازي با طوفان شروع مي شود. اولين چيزي كه در مورد داستان فوق العاده بازي مي توان گفت، شخصيت پردازي بي نظير كاراكترهاست. همانطور كه مي دانيد شخصيت پردازي افراد منفي داستان به مراتب سخت تر از كاراكترهاي مثبت است. يكي از شخصيت هاي منفي Red Dead Redemption 2، داچ ون در لند است كه برخلاف طراحي ساده اين شخصيت در نسخه قبلي بازي، در اين نسخه شخصيت پردازي پيچيده اي دارد. شخصيت پردازي بي نقص و عميق در بقيه كاراكترهاي بازي، از جمله جان مارستون، هوسه و مايكا نيز وجود دارد.

تصوير 2 Red Dead Redemption Ps4 6

جهان بازي طوري طراحي شده است كه هر لحظه شما را شگفت زده مي كند. هنگامي كه در اين جهان ماموريت خود را شروع مي كنيد و با اسب تان سفر مي كنيد، ممكن است وقايع غيرقابل پيش بيني اي براي تان رخ دهد يا ماموريت ديگري سرراه تان سبز شود. همين ويژگي باعث شده است كه بخواهيد اين بازي را چندين بار تكرار كنيد، چون هر بار با اتفاقات جديدي رو به رو هستيد. علاوه بر تجربه متفاوت و آزادي عملي كه در ماموريت ها داريد، مي توانيد چاقي يا لاغر بودن، شخصيت، انواع سلاح ها و زين اسب را انتخاب كنيد. بايد گفت كه سازنده ها در اين مورد، آزادي عملي زيادي به گيمرها داده اند.

اگر بخواهيم گان پلي بازي را نقد كنيم، تنها چيزي كه مي توانيم بگوييم، شبيه سازي عالي گان پلي Red Dead Redemption 2 با دنياي واقعي است. سازندگان بازي سعي كرده اند تا حد امكان طراحي واقعي داشته باشند، بنابراين اوايل بازي ممكن است از به هدف نخوردن تيرهاي تان ناراحت شويد، اما با پيشرفت بازي متوجه مي شويد با شليك شما ممكن است وقايع و سناريوهاي مختلفي رقم بخورد. سازندگان بازي در رعايت واقع گرايي تا جايي پيش رفته اند كه حتي توجه نكردن به نيازهاي انساني شخصيت اصلي بازي، آرتور، مانند غذا خوردن و استراحت كردن، مشكلاتي را در پي دارد. همين موضوع در مورد اسب هاي شخصيت ها و برقرار كردن ارتباط با آنها نيز ديده مي شود. به طور كلي بازي Red Dead Redemption 2 فقط يك بازي نيست، بلكه شما با يك دنياي مجازي و پويا رو به رو هستيد

براي خريد اين محصول كليك كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.